Σάββατο 24 Μαρτίου 2012

5 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΘΛΙΨΗΣ...

Χαραματα 22 ιανουαριου 2011...τα καθιερωμενα πρωινα μου 5 χιλιομετρα...σαββατο σημερα και μια τρελλη ερημια στους δρομους του πειραια.Λες και ανοιξε η γη και τους καταπιε ολους μεσα σε λιγες στιγμες στο βροχερο αυτο τοπιο...σκεψεις τρεχουν πολλες μαζι με εμενα και με ακολουθουν σε 5 ατελειωτα χιλιομετρα κυνηγοντας με να παω ολο και πιο γρηγορα....γιατι αφησα σημερα το καταραμενο mp3 μου και πηραν τη θεση του ολες αυτες οι σκεψεις???Αισθηματα ενοχης και απογοητευσης μου ερχονται στο μυαλο...αυτο βλεπω στα προσωπα ολων οσων συναντω τον τελευταιο καιρο....και απελπισια...μια απελπισια που δεν γινεται να μην την δεις στα ματια ολων...και στα δικα μου...αλλωστε η κοινωνια καθρεφτης ειναι,οπως σε κοιταει την κοιτας....τελειωνουν?οχι ακομα...λιγα μετρα ακομα....ατελειωτα σημερα...ο γυρος του κοσμου με την θλιψη...πολλα πραγματα ηθελα να αλλαξω...αλλα φοβαμαι οτι δεν γινεται τιποτα...η σιωπη που καποτε με εβγαζε απο αδιεξοδα σημερα με συνθλιβει....η αγαπη που παλια με εκανε να συγχωρω τα παντα και ολους γυρω μου...σημερα δεν την νιωθω....τελειωσανε επιτελους???ευτυχως...ατελειωτα ηταν σημερα....και πολυ βαθεια....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου