Σάββατο 24 Μαρτίου 2012

ΟΣΟ ΠΑΕΙ ΑΓΡΙΕΥΕΙ....

τελικα δεν ξερω ποσοι απο σας εχεται αντιληφθει η παρακολουθειται τι γινεται γυρω σας.ενα τελμα και μια κριση που οσο παει βαθαινει...ο μπακαλης της γειτονιας μου με ρωτησε προχτες αν θα πληρωσω μετρητα η με πιστωτικη καρτα...αυτη την εβδομαδα πρεπει να μαλωσα και με 7-8 πακιστανους στα φαναρια που με το ζορι ηθελαν να μου καθαρισουν το ηδη καθαρο παρ-μπριζ,και μαλιστα με μεγαλη επιθετικοτητα...στην περιοχη μου βλεπω ολο και πιο πολλες μισοτελειωμενες και παρατημενες οικοδομες...παρα πολλοι ανθρωποι χαιρονται με ολη αυτην την παραλογη υψηλη θερμοκρασια μεσα στο καταχειμωνο μονο και μονο για να μην αναψουν τα καλοριφερ....ξημερωματα και πηγαινοντας προς την δουλεια μου βλεπω ολο και πιο πολλους ανθρωπους κρεμασμενους στους καδους σκουπιδιων....καθε μερα για να μπω σπιτι μου ανοιγω δρομο μεσα απο τα αμετρητα φυλλαδια delivery....οι διαφημιστικες πινακιδες στους δρομους καθε μερα και λιγοτερες λες και ξαφνικα καποιος εκοψε τις σχεσεις μας με τον καταναλωτισμο....ισως τελικα να τα βλεπω μονο εγω...μακαρι να τα βλεπω μονο εγω...μακαρι να ειναι αποτελεσμα της νοσηρης μου φαντασιας και να μου πει καποιος:ξυπνα...ωρα να πας για δουλεια...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου